כך תבחרו חברה אמינה ומקצועית לשיווק ניהול נכסים מבנים מרכזים שטחים מסחריים מניבים

 

כך תבחרו חברה אמינה ומקצועית לשיווק נכסים ניהול נכסים שטחים מסחריים, מבנים מסחריים, מרכזים מסחריים נכסים מניבים ב אפס נדל"ן

השירותים שלנו לניהול נכסים מרכזים מבנים שטחים קניונים מסחריים מניבים

רכישה של שטחים מבנים מרכזים מסחריים מאז ומעולם הייתה נחלתם של בעלי עסקים המעוניינים לבצע השקעות נכונות לטווח ארוך. עם השנים יש יותר ויותר ביקוש לרכישת שטחים מסחריים, מה שמעמיד את בעלי הנכסים בהתלבטות מסוימת, האם למכור את הנכסים באופן עצמאי או לפנות לחברה מקצועית שתנהל ותשווק עבורם נכסים אלה על ידי מציאת קונים פוטנציאליים. הדילמות הן ברורות, אך מובן שסיוע של חברה מקצועית תוכל להעניק לכם שקט נפשי לצד מכירה נכונה על ידי הערכת שווי הנכס ומכירתו במחיר הוגן.

כיום יש לא מעט חברות המציעות שירות שיווק וניהול שטחים מסחריים, מה שמאפשר לכל בעל שטח שכזה להפקידו בידי חברה הוגנת ולהמתין למכירת השטח.

מה כולל שירות שיווק וניהול שטחים מסחריים על ידי חברת ניהול?

שיפוץ, ניקיון והכנת הנכס להשכרה – חברת ניהול תדאג להכין את הנכס בצורה מקצועית על ידי מיטב אנשי המקצוע בתחום, הרי יש לא מעט שטחים מסחריים שאינם אסתטיים ומוכנים למכירה, מה שיכול לעכב את מכירת הנכס.

תכנית שיווק ופרסום בכל המדיות – חברה לניהול ושיווק שטחים מסחריים תדע להגדיר תמהיל פרסום על ידי תקציב שנקבע מראש ולנצל אותו בצורה נכונה כדי להגיע לקהל יעד רלוונטי.

סינון שוכרים והצגת הנכס לשוכרים – חברה לניהול ושיווק מבנים מרכזים שטחים מסחריים תציג עבור קונים פוטנציאליים את הנכס בזמן המתאים לכם. כמו כן, צוות החברה יידע לסנן קונים שאינם פוטנציאליים שעלולים לגזול זמן יקר בעת הצגת הנכס וביצוע משא ומתן לרכישתו.

הכנת הסכם כולל הסבר לרוכשים – חברה לשיווק נכסים תכין עבורכם הסכם מסודר על ידי עורך דין ותבצע משא ומתן עם הצד השני על מנת שתתבצע עסקה הוגנת עבורכם.

קריאות מונים והעברתם לרשויות – בתהליך העברת הנכס לקונה, החברה תבצע קריאת מונים ותדאג להעביר את החשבונות לקונה הנכס.

עדכונים שוטפים לבעלי הנכס – החברה תעדכן אתכם בכל שלב מה מצב הנכס, כמה קונים פוטנציאליים ראו אותו, האם יש דבר המעכב את מכירת הנכס ועוד עדכונים רלוונטיים נוספים.

שירותים מיוחדים לפי דרישה וסיכום – ניתן לקבל שירותים נלווים על פי דרישה, כך שתוכלו לקבל את מכלול השירותים תחת קורת גג אחת.

****המאמר אינו תחליף לייעוץ משפטי.

"זירו מתווכים" – הינה חברה מובילה לתיווך ניהול נכסים שיווק נדל"ן המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול בנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו לקום מהכסא ! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו"מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי בחינם, הכנת הנכס להשכרה או למכירה, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ"ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

משרד ראשי: 1599-50-56-56

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==