מתווכים באפס עמלה? היתרונות בבחירת חברת שיווק וניהול נכסים להשכרה

 

מתווכים באפס עמלה? היתרונות בבחירת חברת שיווק וניהול נכסים להשכרה – אפס נדל"ן

כל נכס באשר הוא זקוק לניהול קפדני ומקצועי על מנת לצלוח את ניהולו לטווח ארוך. כאשר מדברים על ניהול נכסי השכרה, הדבר חשוב פי כמה וכמה, כיוון שמצד אחד ההשכרה היא לטווח קצר יחסית למפעלים ומשרדים ומצד שני יש צורך לפרסם את הנכס בצורה נכונה ולמצוא שוכרים אמינים. חברה לניהול נכסים להשכרה תוכל לחסוך לכם זמן יקר, כאבי ראש והתעסקות עם פרסום הנכס, אחזקתו ומציאת דיירים אמינים.

אם בעבר ניהול נכסים להשכרה היה נחלתם של אנשים אמידים או אנשים שהחזיקו ברשותם מספר נכסים, כיום הדבר שונה לחלוטין ונראה כי גם בעלי בתים המחזיקים בדירה אחת בודדת או במספר מצומצם של דירות, מעדיפים לפנות לחברת ניהול נכסים כדי לחסוך בזמן יקר ומינימום התעסקות.

אז בואו נראה מהם היתרונות בחברת ניהול נכסים להשכרה:

שקט נפשי – ניהול נכס על ידי חברת ניהול מאפשר לכם שקט נפשי, כך תדעו שהדירה היקרה לכם מכל נמצאת בידיים טובות. כל שנותר לכם הוא לקבל את תשלום השכירות.

אין צורך להתעסק עם שוכרים- חברה לניהול נכסים תדאג למצוא עבורכם שוכרים אמינים המתאימים לאופי הנכס. כמו כן, תקבלו את כל הערבויות האפשריות כדי להבטיח את תשלום דמי השכירות.

חיסכון בעלויות תחזוקה – חברה לניהול נכסים מחזיקה ברשותה בעלי מקצוע מיומנים הזמינים לכל בעיה בדירה, כגון – חשמלאים, אינסטלטורים, הנדימנים ועוד.

תשואה מקסימלית – חברה לניהול נכסים תשאף לתשואה מקסימלית, כיוון שברשותה ידע רב בשוק שכירויות וניהול משא ומתן הוגן מול שוכרים.

ליווי בתהליך סגירה של החוזה – חברה לניהול נכסים תהיה אתכם גם בעת סגירת החוזה, כולל הכנת החוזה וכניסת השוכרים לדירה.

ללא עמלות תיווך – בתהליך זה נחסכים מכם דמי התיווך של הדירה וכן התעסקות עם פרסום הדירה והצגתה לדיירים פוטנציאליים.

הכנת הדירה להשכרה –  טרם הצגת הדירה לדיירים פוטנציאלים, יש צורך להכין אותה בצורה מסודרת, כולל צביעת הקיר, תיקונים קטנים ועוד.

העברת החשבונות – חברה לניהול נכסים תדאג להעביר את החשבונות של הדירה לשוכר, כגון  חשבון חשמל, מים וגז.

לסיום, קל יותר להשכיר דירה מתוחזקת היטב ועוד יותר קל לנהל את הדירה באופן יומיומי על ידי חברת ניהול. לכן, אם ברצונכם להוריד מעל כתפיכם את עול הניהול והשיווק תנו למקצוענים לעשות את העבודה.

****המאמר אינו תחליף לייעוץ משפטי.

"זירו מתווכים" – הנה חברה מובילה לתיווך ניהול נכסים שיווק נדל"ן המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול בנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו לקום מהכסא ! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו"מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי בחינם, הכנת הנכס להשכרה או למכירה, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ"ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

משרד ראשי: 1599-50-56-56

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==