בחירת חברת שיווק וניהול נכסים למכירה, על מה חשוב לשים דגש?

בחירת חברת שיווק וניהול נכסים למכירה, על מה חשוב לשים דגש?

מתווכים באפס עמלה ? בחירת חברת שיווק וניהול נכסים למכירה, על מה חשוב לשים דגש?

תהליך מכירת נכס הוא לא עניין של מה בכך ודורש ריצות ממקום למקום לצד שיווק נכון של הנכס. רבים מאיתנו פונים למתווכים אשר מביאים לביתם לקוחות רבים ההולכים וחוזרים ובסופו של דבר הנכס עדיין נותר רלוונטי ללא שום ביקוש. מכירת נכס חייבת להיעשות על ידי חברה מקצועית שתלווה אתכם לאורך כל הדרך, החל מקביעת שווי הנכס, הכנת הדירה ועוד, וכל זאת ללא טעויות בדרך ושמירה על שוויו לאורך כל המכירה.

חברות המציעות שיווק וניהול נכסים למכירה מבטיחות לכם כי המכירה תעשה בצורה מקצועית עם מינימום התערבות מצדכם, כך שנותר לכם למסור לחברה את המפתחות ולהגיע לחתימה על ההסכם והמשך התשלום מול הבנק. רבים תוהים למה כדאי להיעזר בחברה מקצועית, התשובה לכך היא ברורה לחלוטין, שהרי ניתן ליהנות ממגוון רב של יתרונות כמו – הכנת הנכס למכירה הכוללת שיפוץ לתיקון ליקויים, שירותי ניקיון, פרסום הדירה באפיקים אטרקטיביים, צילום מקצועי לנכס, ניהול משא ומתן ועוד.

בעת בחירת חברה לשיווק וניהול נכסים, חשוב להקפיד על הפרמטרים הבאים:

תשלום עמלת תיווך – חשוב לבדוק את גובה עמלת התיווך, כאשר לרוב מדובר על כמה אחוזים בודדים, אך חשוב לבדוק זאת מראש.

הערכת שווי הדירה – חשוב לבדוק כי החברה מציעה שמאי מיומן שיעריך את שווי הדירה בהתאם לביקוש ובהתאם למצב השוק.

שיפוץ והכנת הדירה – חברות שיווק וניהול נכסים למכירה מציעות שירות הכנת הדירה למכירה, הכוללת את צביעת הדירה, תיקון ליקויים שונים ועוד. חשוב לוודא כי מדובר בבעלי מקצוע מיומנים למטרה זו.

בירוקרטיה במעבר הדירה – חשוב לוודא כי חברת הניהול מספקת סיוע במעבר הדירה הכולל העברת חשבונות החשמל, המים, הגז והארנונה לקונה הדירה. כמו כן, חשוב לוודא כי החברה מספקת שירות של משרד עורך דין לצורך ביצוע התהליך.

ניסיון וותק החברה – רק חברה מקצועית בעלת מוניטין בתחום ניהול נכסים למכירה תוכל לספק לכם שירות מקצועי, לכן חשוב לבדוק את ניסיון החברה וגם המלצות מלקוחות קודמים שיתנסו בשירותי החברה ואכן היו מרוצים.

כימיה עם עובדי החברה – חשוב לוודא כי יש כימיה ביניכם לבין מנהל הפרויקט, שהרי מכירת דירה היא תהליך הדורש שיתוף פעולה והתקשרות יומיומית, שבועית או חודשית עד למכירת הדירה.

****המאמר אינו תחליף לייעוץ משפטי.

"זירו מתווכים" – הנה חברה מובילה לתיווך ניהול נכסים שיווק נדל"ן המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול בנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו לקום מהכסא ! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו"מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי בחינם, הכנת הנכס להשכרה או למכירה, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ"ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

משרד ראשי: 1599-50-56-56

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==