מתווכים בקריית אונו | ניהול נכסים בקריית אונו | באפס עמלה

 

מתווכים בקריית אונו

מתווכים בקריית אונו | ניהול נכסים בקריית אונו | באפס עמלה

האם ישנו צורך במתווכים בקריית אונו? כיצד ניתן למצוא מתווכים בקרית אונו אשר אינם גובים עמלות גבוהות? אילו משרדי ניהול נכסים פועלים בקריית אונו?

בשנים האחרונות אנחנו שומעים על יותר ויותר פרויקטים המתבצעים בקריית אונו. בעלי נכסים בקריית אונו אשר אינם יודעים כיצד יש לקרוא את השינויים המתרחשים בעיר בוחרים עבור הנכס שלהם בבחירות הפוגעות ברווחיות שלו. מימוש הפוטנציאל הכלכלי של נכס דורש הבנה של שוק הנדל"ן בעיר שבה הוא נמצא וגישה לקהלי שוכרים או קונים רלוונטיים ואיכותיים. מתווכים בקריית אונו יכולים לסלול עבורך את הדרך לקראת העסקה המשתלמת ביותר. מומלץ מאוד ליצור קשר עם מתווכים בקריית אונו ולקבל ייעוץ מקצועי בנוגע לנכס שלך ומה כדאי לך לעשות איתו.

כמה גובים מתווכים בקריית אונו?

גובה העמלות אותן גובים מתווכים בקריות אונו יכול להשתנות על פי מאפייני הדירה שלך, השווי הסופי של העסקה ואף משרד התיווך שבו בחרת. כדי לקבל הצעת מחיר, מומלץ מאוד ליצור קשר עם משרד תיווך המתמחה בנכסים בקריית אונו ולתאר את הנכס, הצרכים והציפיות שלך. מומלץ מאוד שלא לעבוד עם מתווכים אשר אינם מתמחים בקריית אונו, בחירה במשרד תיווך לא מנוסה יכולה להאט, בצורה משמעותית, את כל התהליך ואף לפגוע ברווחיים שלך מן הנכס.

מה הם שירותי ניהול לנכס?

בניגוד למתווכים בקריית אונו, אשר תפקידם הוא למצוא את הצד השני לעסקה שלך, מנהלי נכסים דואגים לכל פרט בנכס שלך ובכך מעלים את השווי שלו. שירותי ניהול נכסים הם מגוונים ביותר ויכולים לכלול הכנה של הנכס למכירה, שיפוצים, גביית שכר דירה ואף תחזוקה שוטפת שלו.

זירו מתווכים – דואגים לנכס שלך באפס אחוז עמלה!

זירו מתווכים הוקמה במטרה להקל על בעלי נכסים ליהנות מהנכסים שלהם מבלי לגבות מהם עמלות כלל. בעזרת פלטפורמה ייחודית ומודל עסקי ראשוני מסוגו בארץ, אנחנו יכולים לדאוג לכל פן בנכס שלך, משיווק דרך תפעול שוטף ועד למימון שיפוץ לפני מכירה או השכרה. אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני במספר 1-599-505656 או להשאיר פרטים באתר כדי שנציג מקצועי יוכל לספר לך על כל השירותים שאנחנו מציעים לך ללא כל עמלה.

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==