מתווכים בפתח תקווה | ניהול נכסים בפתח תקווה | באפס עמלה

מתווכים בפתח תקווה

מתווכים בפתח תקווה | ניהול נכסים בפתח תקווה | באפס עמלה

מתי מומלץ ליצור קשר עם מתווכים בפתח תקווה? האם מומלץ להיעזר בגורם מקצועי בעת מכירת נכס בפתח תקווה? מה הוא גובה העמלה אותה גובים מתווכים בפתח תקווה? שמוכרים נכס מה מקבלים באפס עמלה?

שוק הנדל"ן בפתח תקווה בשנים האחרונות עובר צמיחה מתמדת ומרשימה. בעלות על נכסים בפתח תקווה, כיום, נחשבת להשקעה טובה ושווי הנכסים שבה עולה. אף על פי שמדובר כאן בחדשות טובות, בעלי נכסים רבים בפתח תקווה אינם יודעים כיצד לתרגם את הצמיחה של העיר לרווחים מהנכס שלהם. מתווכים בפתח תקווה ומנהלי נכסים הם אנשים מקצוע אשר מטרתם היא להציג בפנייך את שווי הנכס שלך והאפשרויות שלו ולעזור לך לפתח אותו בכיוון הנכון והרווחי ביותר. ההיכרות העמוקה של מתווכים בפתח תקווה עם תנודות השוק והכיוון הכללי של העיר תעזור לך לממש את מלוא הפוטנציאל של הנכס שבבעלותך.

מדוע מומלץ לעבוד עם מתווכים בפתח תקווה?

דווקא בעיר עם שוק נדל"ן חי חשוב שלא לוותר על סיוע מקצועי. אנשים אשר אינם מכירים את תכניות הפיתוח של העיר או את השווי האמיתי של הנכס יכולים לעשות טעויות המגיעות למאות אלפי ואפילו מיליוני שקלים. מתווכים בפתח תקווה יכולים להראות לך כיצד הערך שלך הנכס שלך עתיד להשתנות, מה גובה השכירות שהוא יוכל לספק ולעזור לך לאתר את הקונה או השוכר הנכון. מעבר לכך, מתווכים בפתח תקווה משתמשים במגוון דרכים לשיווק הנכס שלך ובכך מובילים לתוצאה המהירה ביותר.

ניהול נכסים בפתח תקווה

מצב השוק בפתח תקווה הפך את השכרת הנכסים לאפשרות הקורצת ביותר. לאור שווי הדירות העולה, בעלי נכסים מעדיפים לשמור על הנכס ולייצר הכנסה פאסיבית. האמת הקשה היא, שניהול שוטף של נכס יכול לגבות ממך משאבים של זמן וכסף. ישנן חברות המציעות שירותי ניהול לנכס אך, יש לבדוק כמה הן גובות עבור שירותים אלו.

זירו מתווכים – נושאים באחריות על הנכס שלך

זירו מתווכים היא חברת התיווך היחידה בארץ המאפשרת לכל בעלים של נכס להמשיך בשגרת חייו העמוסה ולנצל את מלוא הפוטנציאל הכלכלי של הנכס שלו. למידע נוסף יש ליצור עמנו קשר בטלפון שמספרו 1-599-505656 ולשמוע על סל השירותים המיוחד שיש לנו עבורך באפס אחוז עמלה!

 

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

 

 

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==