מתווכים בירושלים | ניהול נכסים בירושלים | באפס עמלה

זירו – ליהנות מכל היתרונות של מתווכים בירושלים בלי לשלם את עמלות התיווך

כיצד ניתן למצוא מתווכים בירושלים שמומלץ לעבוד איתם? האם ישנם שירותים אשר מסייעים בניהול נכס? כיצד מומלץ לשווק את הנכס לקראת מכירה או השכרה?

זירו היא חברה מקצועית אשר מתמחה בניהול כל אספקט של הנכס שלך, החל במציאת הקונה או השוכר הנכון ועד לניהול שוטף של הנכס. הודות לליווי והמענה המלא שאנחנו מעניקים לכל קהל לקוחותינו ושיטת העבודה שלנו אשר מאפשרת לנו לבצע את כל הפעולות עבורך ללא כל עמלה, אנחנו יכולים לעזור לך לממש את מלוא הפוטנציאל של הנכס שלך. בין אם יש לך צורך במתווכים בירושלים או בהסדרת דרישות הדיירים שלך, המשימות בתור בעלים של נכס יכולות להצטבר ולפגוע בשגרת חייך. אנחנו מזמינים אותך ליצור אתנו קשר טלפוני או למלא את הפרטים בטופס ולשמוע בדיוק איך אנחנו יכולים לעזור לך.

האם מומלץ לעבוד עם מתווכים בירושלים

מתווך דירות בירושלים הוא איש מקצוע מוסמך אשר מחזיק ברישיון מטעם המדינה לעסוק בתיווך נדל"ן. אף על פי שהעולם של היום יוצר את האשליה שניתן להגיע לאנשים הנכונים בקלות, מציאת הקונים או השוכרים הנכונים לדירה יכולה לגבות ממך זמן וסכומי כסף משמעותיים. בעזרת מתווכים ניתן לקצר בצורה משמעותית את זמן החיפושים אחר הדייר האידיאלי ולסגור עסקאות משלמות יותר. אנשים רבים נרתעים מעמלות התיווך של מתווכים בירושלים אך, במקרים רבים ההפרש בגובה העסקה והזמן שייקח לך לסגור אותה יפצו על העמלות ואף יותר.

האם השירותים של זירו מחליפים שירות של מתווכים בירושלים

שנים רבות של ניסיון בשיווק וניהול נכסים ובחירת חברי הצוות שלנו בקפידה מאפשרים לנו לספק לך את כל השירותים אותם מציעים מתווכים בירושלים או בכל עיר אחרת ואף יותר, ללא גביית עמלות ממך כלל. בעוד מתווכים בירושלים מוגבלים לתחום ההפצה וקהל התפוצות שלהם, אנחנו עובדים בשיטה חדשה אשר מקצרת את תהליכי החיפושים, מגדילה את החשיפה ותומכת בך גם לאחר החתימה על החוזה. אנחנו מתאימים את השירותים שלנו באופן מלא לצרכים של הלקוח ועובדים בשקיפות מלאה מולך.

 זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

זירו הנה רשת בפריסה ארצית הפועלת בישראל בערים:

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==