מתווכים באשדוד | ניהול נכסים באשדוד | באפס עמלה

מתווכים באשדוד ניהול נכסים באשדוד באפס עמלה

מתווכים הם אנשי מקצוע אשר התפקיד שלהם משמעותי בעסקת נדל"ן. לא כל אחד יכול לעסוק בתיווך ולשם כך יש צורך ברישיון מתאים. בפועל, המתווכים מחברים בעסקה בין שני הצדדים כאשר הם עוסקים בחלקים שונים של העסקה ובה: מציאת נכס, הכנת נכס למכירה והשכרה, הצגת הנכס, ביצוע משא ומתן, ליווי לחתימה על חוזה ועוד.

מעט על העיר אשדוד

העיר הדרומית אשדוד שוכנת על חופי הים התיכון, נושקת לאתר הארכיאולוגי "תל אשדוד" ומאז הקמתה קלטה עולים רבים. היום, העיר מציגה תנופה ומציעה מגורים לצד חוף ים, עם גישה למרכז גם באמצעות רכבת ישראל. המגורים באשדוד מאפשרים ליהנות מכל העולמות, סביבה נעימה וקרבה לשירותים ופעילויות הקיימות במרכז.

תפקידם של מתווכים באשדוד

תפקידם של מתווכים באשדוד הוא לסייע וללוות עסקאות נדל"ן, לצורך קנייה, מכירה והשכרה. המתווכים יכולים לייצג כל אחד מהצדדים והמטרה שלהם צריכה להיות חתירה לעסקה הטובה ביותר. במקרה שיש לך נכס באשדוד וברצונך לנהל אותו בצורה האידאלית ולהעמידו להשכרה או למכור אותו, עלייך לבחון את האפשרויות העומדות לפנייך ולדעת כיצד לבצע את העסקה בדרך הטובה ביותר.

הבאת הנכס למצב הטוב ביותר

שני הצדדים בעסקת הנדל"ן מעוניינים לבצע עסקה המשתלמת עבורם. אם יש ברשותך נכס, בוודאי חשוב לך להציגו בדרך הטובה ביותר ולקבל את התשואה המשתלמת עבורך. אם יש לך צורך בנכס, להשכרה או קנייה, יש לך בוודאי רצון למצוא נכס במצב מעולה ולקבל את הטוב ביותר עבור כספך. כאן, התפקיד של מתווכים באשדוד נכנס לתמונה ועליהם לדאוג לך כך שהעסקה שלך תהיה הכי משתלמת.

הכרות עם זירו מתווכים

חברת זירו מתווכים היא חברה אשר שמה לעצמה מטרה לדאוג לך ולהביא לשולחן את העסקה הטובה ביותר וכל זאת באפס עמלה. החברה דואגת לבצע פעולות השבחה של הנכס, כולל ניקיון ושיפוץ, בהתאם לנקבע עם הלקוחות ודואגת לך בכל שלב באפס אחוז עמלה.

בין אם יש לך צורך במציאת מתווכים באשדוד שידאגו לנהל עבורך את הנכס ובין אם יש לך צורך בנכס, הגעת אל המקום הנכון ונשמח לספק עבורך שירות מקצועי באפס עמלה.

רוצים לדעת עלינו עוד? כנסו לסיפור שלנו

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==