מתווכים ברחובות | ניהול נכסים ברחובות | באפס עמלה

מתווכים ברחובות ניהול נכסים ברחובות באפס עמלה

מדי יום נעשות מאות עסקאות נדל"ן. עסקאות הקנייה וההשכרה, הן עסקאות עם השפעה כלכלית ורגשית. במקרה של קנייה ומכירה, לרוב מדובר באחת העסקאות הגדולות ביותר בחייך ובמקרה של השכרה, מדובר על עסקה שתשפיע על איכות חייך. עסקאות הנדל"ן יכולות להתבצע ללא מתווכים ברחובות, אך לפני ההחלטה לצאת לדרך, חשוב להבין מהו התפקיד של המתווך וכיצד הוא יכול לסייע לעסקה.

התפקיד של המתווך

תפקידו של מתווך הנדל"ן היא לדאוג לכך שהעסקה שתתבצע תהיה העסקה הטובה ביותר עבורך. אין זה משנה אם יש לך נכס למכירה אשר מחייב התייחסות והכנה לקראת מכירה או אם יש לך צורך במציאת נכס להשכרה. הצורך שלך הוא לבצע את העסקה הטובה ביותר ולקבל את התמורה הראויה.

תפקידם של מתווכים ברחובות הוא לאתר עבורך את הנכס הנכון או את האנשים הנכונים (תלוי באיזה צד של העסקה) ולהשיג עבורך את המקסימום מהליך העסקה.

קצת על העיר רחובות

העיר רחובות הוקמה כבר בימי העלייה הראשונה והיא ממוקמת במישור הדרומי של הארץ. בעיר ישנם כמה מוסדות מוכרים, בניהם מכון ויצמן, יש בה תעשיית היי-טק וכמובן רכבת. העיר מאפשרת לתושבים ליהנות מאיכות חיים גבוהה ומגורים צמודים למרכז.

עסקאות נדל"ן המתבצעות בעיר יכולות להיות מגוונות וקהל היעד המחפש למכור, לקנות, להשכיר ולשכור מגיע מכל מקום ובכל גיל.

מתווכים ברחובות יובילו אותך לעסקת נדל"ן משתלמת

תפקידם של מתווכים ברחובות הוא ללוות את עסקת הנדל"ן כך שתהיה משתלמת עבורך. עליך להגדיר את הצורך שלך ולמצוא את אנשי המקצוע שיסייעו לך להשיג את מטרתך. חברת זירו מתווכים עומדת לרשותך כדי להשיג את המקסימום וליהנות מהעסקה לאורך תקופה ארוכה.

חברת זירו מתווכים

חברת זירו מתווכים משנה את חוקי עולם הנדל"ן ומציעה שירות באפס אחוז עמלה. זוהי החברה היחידה אשר עושה למענך את כל העבודה ובתיאום מלא איתך. החברה מציעה לך שירותי ניהול נכס וביצוע העסקה הטובה ביותר עבורך ותלווה אותך לאורך כל הדרך, מבחינת הנכס ועד לחתימה על חוזה עם עורך דין נדל"ן המתמחה בעסקאות מסוג זה.

ניהול נכסים, מתווכים, שיווק ניהול מרכזים מבנים שטחים מסחריים, שיווק פרויקטים חדשים, ניהול בתי דירות נכסי יוקרה, שיווק בתי נכסי יוקרה, שיווק פרויקטים למגורים

זירו מתווכים” – הנה חברה מובילה לניהול נכסים שיווק נדל”ן ויזמות המעניקה מעטפת שירותים לסקטור העסקי והפרטי, כמעט בכל הארץ. צוות עובדי החברה יבנה עבורכם תכנית מלאה לניהול וטיפול במכירה והשכרה הנכס או פרויקט באפס עמלה, כך שאתם לא תצטרכו אפילו לקום מהכיסא! השירות כולל פרסום הנכס באפיקי פרסום מובילים ויצירתיים, אנשי מכירות מעולים, ניהול מו”מ המשקף את רצונותיכם, בניית תמהיל שיווקי, ייצוג משפטי ע"י עורכי דין מקצועיים, הכנת הנכס להשכרה או למכירה בחינם, טיפול בתקלות 24/7, צילום מקצועי, העברות הקריאות מונים לרשויות, ניהול חוזים, ניהול נכסים להשכרה 24/7, ריהוט הנכס, שירות דיירים, גביית שכ”ד, יעוץ וליווי בכל השלבים ועוד. השירות ניתן בהתאמה מלאה לכל לקוח על פי דרישותיו ורצונותיו.

נשמח לקבל את הפניה שלכם:

[email protected]

www.zeroreal.co.il

זירו  מתווכים – רשת בפריסה ארצית

קשרי לקוחות: 1599-505656

 

רוצים לדעת עלינו עוד?

Leave A Comment

Our Facebookyoutube channelinstagram
PGlmcmFtZSB3aWR0aD0iNzAwIiBoZWlnaHQ9IjQxMCIgc3JjPSJodHRwczovL3d3dy55b3V0dWJlLmNvbS9lbWJlZC9nbVN4YXdVT21rVT9lY3Zlcj0xIiBmcmFtZWJvcmRlcj0iMCIgYWxsb3dmdWxsc2NyZWVuPjwvaWZyYW1lPg==